Ontmoet het gezicht achter Taste of Life

Over mij en het ontstaan van Taste of Life

 

Taste of Life is de naam die ik heb gekozen voor mijn bedrijf, en het draagt een diep persoonlijke betekenis. Mijn logo is ontworpen door een vriend van mijn Bijbelstudiegroep, en het symboliseert mijn geloof in Christus, die het fundament van mijn leven is geworden.

 

Het wijnglas met rode wijn vertegenwoordigt het bloed van Jezus, terwijl de "L", die zowel een hoofdletter als een kruis vormt, staat voor het echte leven met Hem. Het is een herinnering dat Hij de prijs heeft betaald zodat ik vrij kan leven. Ik hoop deze diepere betekenis te delen in gesprekken met mensen, of het nu gaat over de prachtige wijnen die ik aanbied of tijdens wijnproeverijen die ik organiseer.

 

Via mijn huidige werkgever (AVN) ben ik de liefde voor wijn gaan ontdekken, en ook door Marktplaats heb ik de passie voor handelen, klantcontact en wijn verder leren ontwikkelen.

 

Mijn geloof is een leidraad in mijn leven, vooral na het doorgaan van een lange periode van crisis, waarvan ik genezen ben door Zijn liefde. "Taste of Life" vangt dit gevoel voor mij perfect: er is Eén die geneest en liefheeft.

 

Het leven kun je proeven 🍷

 

- Patrick van Wingerden -

 

Kwaliteit en Service

 

Bij Taste of Life staan kwaliteit, klantgerichtheid en een sterke online aanwezigheid voorop. Deze waarden vormen de basis van mijn kleinschalige, maar gepassioneerde wijnhandel. Mijn streven? Uitgroeien tot een vertrouwde en gewaardeerde naam binnen de wijnwereld.

 

 

Neem contact op voor meer informatie!

Heeft u vragen over het assortiment of wilt u een bestelling plaatsen? Neem gerust contact met mij op en ik help u graag verder.